PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=809953}

Potwór z bagien

Swamp Thing
6,5 5 118
ocen
6,5 10 1 5118
Potwór z bagien
powrót do forum serialu Potwór z bagien

#SaveSwampThing

ocenił(a) serial na 8

Po 2 odcinkach jestem zakochany,cudowna muzyka,mroczność klimat DC,scenografia no kurcze tak szkoda....

ocenił(a) serial na 9
wschud

Bardzo szkoda. Mam nadzieję, że HBO (bo podobniez jest zainteresowane) przejmie ten serial i nakręci kolejne sezony! Byle nie CW (które tez jest zainteresowane) bo oni zrobili by z tego jedną wielką SJW paradę.

snajper12331

No ja tez jestem zaskoczony pozytywnie wykonaniem,klimat super a swamp wogóle zrobiony rewelacyjnie.Z ocenąsię wstrzymam jak będą wszystkie odcinki

snajper12331

o czym ty mowisz.. wystarczy spojzec na zdjecia i od razu widac, ze juz pokrecili z postaciami. Abby w ogole nie wyglada jak Abby (gdzie te charakterystyczne biale wlosy), Cable wglada jak latynos-czarnoskory, Tremayne tez oczywiscie grana przez czarnoskora aktorke. Serio, czy tak trudno trzymac sie oryginalu? Zwlaszcza oryginalu, ktory jest komiksem i wszelkie postacie sa juz graficznie przedstawione? Eh. Swamp thing to jeden z moich ulubionych komiksow ale ten serial wyglada po prostu tandetnie. Nie ogladalem ale chyba raczej nic nie stracilem. Juz same zdjecia przedstawiaja jakis "film" klasy B.

ocenił(a) serial na 9
FanArtZone

No to skoro nie oglądałeś to po jaki pieron się wypowiadasz? Zasada... nie oglądałem ale się wypowiem. Z takimi osobami co oceniają film/serial po zdjęciach na filmwebie nie rozmawiam

snajper12331

to nie rozmawiaj haha, wcale nie robi mi to roznicy. jesli juz same zdjecia i wymienione wyzej postacie nie zachecaja to jest to wystarczajacy powod zeby tego nie ogladac. proste.

wschud

Scenografi ai efekty świetne lecz irracjonalne zachowania bohaterów, błędy logiczne, nic się tutaj kupy nie trzyma.

ocenił(a) serial na 5
perun_6