Jego filmy ogląda się z przyjemnością, ale zawsze pojawia się w nich coś z umysłowości skauta, śpiewającego drżącym ze wzruszenia i dumy głosem amerykański film. Wolę Pakulę czy Stone`a (choć w JFK Costner częstuje nas na koniec "zwickowską" tyradą).
1.Krwawy diament 7/10
2.Szalona odwaga 7/10
3.Chwała 7/10
4.Stan oblężenia 6/10
5.Ostatni samuraj 6/10
6.Opór 4/10